to Nam my childhood friend ♥

Hahaha, Nam skrev till mig precis. Han sa "baa kiaa, mat daay! Varför har inte jag någon bild på din blogg? o.o" . Okej lägger upp denna för hans skull! Han ville att jag skulle lägga upp det i min header, men har nyss fixat den ju. Kommer förstöras p.g.a honom. Så nej :D
NAM DU FÅR NÖJA DIG MED DENNA BILDEN! Njaa, men ändå när jag ska lägga upp hans bild så kan jag berätta lite om vad jag tycker om honom :P
Nam, du är en sån ego to the max! Kommer ihåg när vi var små, jag var så snäll mot dig köpte godis till dig hela tiden, men du va så fucking elak och mobba mig hela tiden -.- Men ibland kan du vara snäll =) Tiden går snabbtdet var typ för 6-7 år sen. Har kännt dig hela livet =P Eller sen vi var små. Gick i samma klass och allt. =) memories ♥

en vacker bild på oss när han fyllde år ^^



Nam du ska fan vara tacksam, hahaha! Visst är jag snäll? (A)

Postat av: NaaM |W|

HAHAHAHAHA awwwwwwee, visst hade vi kul anna ^^ barndomskompisar ffs.

jaja anna du är en go person ;)<

2009-09-01 @ 23:44:26
Postat av: t

nam .. ego...

2009-09-02 @ 17:20:51
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: