Carro tooday ♥

Vaknade imorse typ kl 12 för att carro smsa mig och sa att hon kommer till Gbg, så jag gick och dushade,fixa mig och allt. Juste, fick mina linser idag, och självklart hade jag på mig dom. Kunde se bra som satan :D
Men iallafall jag mötte Carro på stan typ runt 14.20 tiden, sen kollade vi lite på saker och träffade hennes kille.
Men det va kul, vi gick och käkade burgerking, köpte godis o sånt =) Och lite senare träffade vi Madde vi va typ där 30 min sen stack vi hem.

Hahahah, kolla bild nr.3, Carro är kaoos! Snömonster fifeo

 

Vi gick runt för att leta saker vi skulle ha på oss till skolfotot :) Och jag köpte dessa 2 diadem lila&vit, och Carro köpte en svart.

50kr/st i Åhlens =) Billigt va? Fina också, har aldrig haft typ rosett o såna saker i håret, får prova ngt nytt ^^

har iallfall hittat ngt som jag ska ha på håret, har alltid haft samma frisyr typ varje klassfoto. Ska bara leta vad jag ska ha för kläder bara.

snyggt ställe att ta foto va? Toalettstolen kakaka xP

men nu ska jag soova, godnatt!♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: