Come on rude boy get it up.

Give it to me baby, Like boom boom boom.

 

Idag har jag knappast gjort någonting. Hade lusten att stanna hemma från skolan idag så jag gjorde det. Vet inte varför men var så jävla trött imorse. Nu sitter jag och äter snickers som jag köpte i Ullared, köpte 10st och nu är alla borta. Och har inte ätit 1 enda -.- fuck!

Men ah, är inte på så bra humör idag. Och vet inte varför.. känner mig bara helt fucked up och pissed off. Men hoppas att ni iallafall har en bättre dag än vad jag har :D

Oj juste.. hihi. Ni kanske ser att jag har på min mina gråa linser om ni ser noga :D I love them. Och jag köpte fel linsvätsa så igår, när ajg skulle ta på mig dom. Det va så jävla starkt när mina linser nuddade mina ögon, det bara rann tårar som flod. Fyfan vad ont det gjorde! Så jag vart tvungen att köpa ny linsvätska. Mina ögon är fortfarande röda och ska nog inte använda linser dessa dagarna annars kommer jag fan paja mina ögon -.- Helt kaos är jag fan :/


Postat av: lina

naajs :D

2010-04-22 @ 19:01:20
URL: http://linahoang.blogg.se/
Postat av: t.y

Du passar i dom :DD



SV: Jag äter mig tjock nu men ändå så måste jag ta bort fettet, speciellt mina ben :P

2010-04-22 @ 20:53:13
URL: http://pinkytkichigo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: