damn it :((

plugga plugga plugga plugga plugga .. har mycket att göra huhu :(
Har inte gjort så mycket idag, ska göra mina läxor snart och läsa lite natur, har ett stort prov om några veckor. Kommer snart ha massa prov, redovisningar och inlämningar som jag inte har börjat med alls.
Så jävla lat asso :((
Under veckan så ska jag nog åka till ullared och handla lite. Funderar på att göra de på fredag eller något. Btw, har fått mina gråa linser som jag har beställt från lenson.com. Ska ta foto någongång när jag har använt klart mina engångs linser ^^

Snart så ska jag börja göa en liten egen bloggshop som jag ska sälja. Massor med hello kitty och söta saker, linsbehållare, hellokitty mus, hörlurar, mp3 osv hihi. Fina och bra priser. Men det kommer att ta tid innan jag gör det :)

Sov så sent igår, kl 5 typ. Satt och läste boken eskort och blev nästan klar med boken på några timmar. Och nu är jag heelt trött som en jävla kossa fifeo :(
I torsdag så sa jag hej då till en av mina bästa kompis i skolan Andréa. Hon skulle åka till Spanien med 9st från skolan.
men ska draa och plugga nu, heej dåå ^^♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: