Haalmstad here i coome!

Snart blir det halmstad för mig och Carro hihi ^^ Vaknade precis och är skiiittrött :(
Lilla Nok fyller 20 år och ska ha fest så vi ska åka dit om en liten stund. Har ännu inte hittat kläder som jag kan ha på mig huhu :'( Kommer att bli kaoos om jag inte hittar, så ska dra mig ner till stan snart för att gå runt och kolla på kläder. Men först måste jag väcka Carro, hon är över seg och ligger o grisar sig med Mac -.-
Har bombat henne med sms och har ringt henne 1000 gånger men hon svarar aldrig, huum  :/
Jag hittade faktiskt en byxdress som jag ville ha i H&M men allt va slut, fanns bara st 38 uppåt. Har ringt till göteborg, borås och halmstad med storlekerna är slut och dom kommer inte förens nästa vecka eller något. Får väl hitta något annat så länge.
Men nu sitter jag iallafall och ruttnar medans bebisen är och jobbar och kommer inte få träffa han förens nästa vecka eller något., tråååk :(
Fins väder ute idag och mamma tvingade mig ha på värsta tjocka vinterjackan för det var så kallt i göteborg igår. Men som tur är att jag har med mig min skinnjacka så ska nog lägga kvar min vinterjacka hos bebisen så får jag hämta den någonannan gång när jag har tid hihi ^^

Ska duscha nu annars blir det försent! :) Moshi moshi hihi ^^♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: