my life suck

trött! Ska jobba imorn och är tvungen att vaknba ganska tidigt för det tar ett jävla tid att åka dit. Hum... gränsen till norge? O.o men what ever.
Idag har det varit en oturs dag typ.. Träffade Sofia på stan och vi gick runt i stan och letade en jumpsuit som jag har velat ha hela tiden. Men dom tar slut så jävla snabbt, har ring runt typ hela sverige med har inte hittat. Finns bara stora storlekar kvar, fuck dat shit -.-
Jag funderade på att klippa mig kort på salongen men vågade inte. Så jag bad Sofia att klippa mi. lugg och jag blev väldigt nöjd. Sen så sa min faster att hon skulle fixa det, för enligt henne tyckte hon att det inte blev fint så hon ville fixa till det. Och nu... hur ser jag ut? :(

Raklugg?
.. Naahh... Men nästan.. Ser ut som en fucking tönt, tur att jag använder linser nu. Annars skulle jag se ut som ett jävla mongo barn. Fuck henne, ska alltid förstöra mitt hååår :'( Men det var bara lugget som fuckades, och det är ju de som är viktigast typ..

Men iallafall.. Jag ska försöka att hitta den vita jumpsuit från HM. Någon söttis som kan se om det finns i sin stad och köpa det till mig? hihi, vore skitsnällt :D För vill verkligen ha den!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: