now to the closet

Där rök 200kr ut plånboken. Har letat efter denna jumpsuit överallt, och idag hittade jag den på kungsmässan. Egentligen så hade jag tänkt att köpa vitt, men vitt blir smutsigt på snabbt så jag köpte denna istället. Har köpt ett par nya klackar också, men orkar inte lägga upp dom hihi ^^



Glad att jag hittade den iallafall. Kanske köper en vit senare när den kommer ut? För allt är ju slut nu, dom tar slut så jävla fort.
Nu har jag iallafall hittat ngt till sommaren hihi. Fler o fler o fler o FLER kläder till min garderob snart. Tröttnar på alla mina kläder nu och vill bara ha nya hela tiden.

Postat av: AKilee

hehe

wooot :D

så sönygg

2010-04-28 @ 14:12:58
Postat av: s'

SNYYGGT!

2010-04-28 @ 19:04:33
URL: http://saabs.blogg.se/
Postat av: Anonym

heej vart har du köpt din mobil eller vilken sorts är det?



vart köpte du din fodral till mobilrn med??

2010-05-03 @ 21:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: