TÄVLING - Wildflower by Kenza

Var med och tävla om olika snygga party & vardags skor hos Kenza! Många skor som ni kan välja emellan och supersnygga! Och jag hittade ett par som jag verkligen tycker om, och skulle bli galen ifall jag vann dom.

Har ju varit med på många olika tävlar men har inte vunnit något, och behöver verkligen ett par nya sommarskor. Har letat som en galning efter gladiator skor men har inte hittat några som jag tycker om. Men så hittade jag dessa ^^

Kommentera vilken sko du har valt och berätta lite om hur din dag eller din kväll kommer se ut med dom snygga skorna! Wii, hoppas att jag vinner så att jag kan ta med dom när jag åker utomlands i sommar! :):)

Klicka här här att komma till tävlingen! Skynda på och va med, inte alltid man vinner sånt här! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: