when you're looking at me

Nu är jag hemma! Fett trött efter allt, vaknade tidigt oc lång resetid. Det tog ungefär 2 timmar för att åka eller något och resetiden hem händes som en evighet.
Har inte handlat så mycket idag för vi hade inte så mycket tid och vi var så sega så vi typ gick runt och runt och vi gick vilse och allt.
Men köpte lite smink, nagellack, platt tång osv. Bilder och sådant kommer upp imorn. Jag mår fett dåligt, har haft så jävla ont i magen och mått så jävla dåligt hela dagen :( Hoppas att jag kan åka till skolan imorn iallafall. Har också så jävla ont i tanden hela dagen, måste tog beställa en ny tid hos tandläkaren huhu :((

Hörde att askmolnen kommer till sverige imorn och hoppas att det inte är så allvarligt. Men ska iallafall försöka ta mig till stan och hämta ut min Samsung touch mobil så ligger på lagning. ^^
Men hoppas att ni har haft en toppen dag? :)

Men nu ska jag gå och fortsätta läsa min bok, pojken som kallades Det. Fett bra är den, vet att den är gammal och jag är lite efter hihi ^^
natti natti ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: