22 augusti 2010

Tja bloggeeen! :)
Har fortfarande en dålig uppdratering för att skolan har börjat, och måste leta efetr praktik 24/7. Nu när skolan har börjat så är det mycket man måste göra. Jag får inte missa något mer, så måste kämpa att gå till skolan. Har en soft schema, and i like it ♥
Men dom tiderna jag har ledigt ska jag spendera all tid på mina uppgiftor och läxor, sista året så får kämpa! Och bad news, ingen England för mig. Vill inte missa mycket i skolan mer så .. hum.. man kan inte lämna tillbaka biljetten heller så får nog slänga den. Som tur är att biljetten inte är så dyr heller :) muhaha ^^
Men som tröst istället för England så kanske jag får en SYSTEMKAMERA, som en tidig födelsedag present av morsan hihi. Nikon, Canon eller Sony? Vilken tycker ni att jag ska välja? För alla 3 är lika bra .. så hum.. det får nog bli en liten överraskning. För vill ha den BÄSTA!  :)

Men resa till Indien blir ett absolut! Ska försöka att uppdratera så mycket som möjligt, för Tuyet Nhi Linns skull. Hon säger att hon gillar att läsa min blogg, så får nog börja blogga mycket igen hihi ^^

Postat av: 月姫 Tsukii ♥

vad onödigt och slänga biljetten, ge den till mig isf :p

2010-08-22 @ 16:54:18
URL: http://tsukii.se
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

hehe sista året kommer gå fort, kämpa på!



är det en enkel biljett eller tur-retur? När är det? Kanske kan köpa den av dig så du slipper slänga? =)

men aww, hehe tack ska du ha ^^

2010-08-22 @ 20:10:54
URL: http://tsukii.se
Postat av: Haylie

Haha, naaaw.... tänk att mina ord kan uppmuntra dig t o blogga oxå, hoppas du verkligen fortsätter för jag läser varje dag när dt alltid finns ngt o läsa... godnatt för idag <3

2010-08-22 @ 21:58:44
URL: http://hayliedinh.bloggproffs.se
Postat av: Sofia

Vilken kamera du ska ha beror nog på hur du känner. Du kan inte fråga någon som har en nikon vilken han/hon tycker för den kommer svara det märket som den själv har. :) Men när du väl har skaffat en tex canon så vill du inte ha något annat. ;)

2010-08-25 @ 13:15:14
URL: http://yttrerymden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: