23 augusti 2010

Sitter nu hemma fixat och klart inför dagens skola. Tror inte att jag har lagt upp mitt schema på bloggen. Men iallafall, jag börjar 13:20 och slutar 16:00 på måndagar. Har bara 2 lektioner, och på tisdagar har jag bara 1 lektion. Det är nog bara för tillfället, vi kommer att få mer lektioner så småningom :)
Jag orkar iallafall vakna varje morgon nu för att vi har så soft schema, och lovar mig själv att ta hand om skolan hihi :)
Nu får jag springa väg till bussen innan jag missar den! Hej då :)

Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: Aw, vad är det du ska använda bilderna till? ^^ Jag har aldrig sminkat och fotat någon annan tidigare men det kan ju vara kul att prova =)

2010-08-24 @ 12:40:13
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: