BEAUTIFUL HANGOVER


Big Bangs nya låt. Ärligt talat så tycker jag att Big Bang blir dåligare och dåligare! :(

Sitter nu och äter efterrätt som M har gjort, pannacotta ... muuumms hihi :)
Har suttit framför datan och grisat mig hela dagen med massa mat och godis. Har inte haft så mycket för mig idag, rätt tråkigt. Dessutom så har det varit usel väder och regnat hela dagen. Men imorn så ska jag följa med min faster och klippa mig hos min gamla praktik salong. Ska dit och fråga efter praktik också, hoppas att jag får. För jag lär mig verkligen allt när jag är där, älskar salongen och personalerna där. Så underbara! :)

Btw.. Fick MVG i permanent wooohoo! Och VG resten i frisörämnet. :) Blev lite shockad när hon sa att jag fick MVG i permanent. Men bra kämpat Anna! ^.^ Nu ska jag bara försöka öka mitt närvarande så kanske jag får högre betyg? hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: