chingeling :)

Sorry för den dåliga uppdrateringen! Har tagit igen allt som jag har varit borta när jag var i Tyskland hihi :)
Skolan börjar snart huhu :( Fan vad sommarlovet har gått snabbt, och lovet har ju varit hur tråkig som helst. Men hoppas att det blir bättre nästa vecka när jag och kusino Linh åker till England och då blir vi borta i 10 dagar, slipper skolan då också hihi.
När jag är där kommer jag förmodligen att blogga varje dag och lägger upp massor med bilder, ifall jag ahr tillgång till data då hehe ^.^


 




Postat av: » t.

Vet nt vart man ser de, men de står Cobalt på själva saxen på ena sidan och sen andra står det qië XD

2010-08-20 @ 22:31:28
URL: http://babybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: