Min dag har varit ..

Usel. Igår natt så fick jag ungefär 4 timmar sömn, och nu är jag jättetrött, huhu. Vaknade kl 6 idag, fixade mig och sedan så åkte jag till skolan. När jag väl var framme så kom aldrig läraren, så fick vi veta av en annan lärare att vår lärare har migrän. Så ah, fick iallafall närvaro.
Jag har varit trött hela dagen! Gick och åt på Jensens med L och S efter skolan, sen så åkte jag hem vid 14 tiden. Kollade på film somnade framför tv:n och vakna nu. Hoppas att jag kan sova inatt, för är fortfarande jävligt trött! Puuuhh...

Men åker till Jönköping med baby och hans lag, dom ska spela AI cup :) Men vi ska nog inte på discot men vi får väl se. Ska träffa min kära pappa som jag inte har träffat på evigheter!

Nu så suger vädret asso! Hoppas att det är finare väder där ni bor, och att ni har haft en bättre dag än vad jag har haft iallafall :) hihi
Just nu lyssnar jag på denna låten, vad tycker ni om den? :)


Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: heh okey, men vill du då att jag ska fota enbart dig eller är det någon annan du tänker på? ska du fixa frisyrerna själv? ska jag redigera bilderna åt dig också? ^^

2010-08-24 @ 21:22:26
URL: http://tsukii.se
Postat av: Haylie

Bra låt, tkr om den... vad heter den? Asso du lyssna på rätt så bra låtar, får gärna ge mig några via msn okej, hör av dig ^^

2010-08-28 @ 17:14:56
URL: http://hayliedinh.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: