Morgontrött!

Ufff.. en mycket trött morgon! :( Satt uppe och drack och spelade kort med killen och några till igår kväll. Sov inte förrens halv 5, fett trött ska jag säga.
Nja.. Vad gjorde jag igår i Jönköping? Joo.. Var och kollade på när min kille och hans lag spela fotboll igår. Dom kom in till kvartsfinal men dom åkte ut. Kom iallafall på 5e plats. Jag hade inte med mig min kamera så det blev inga bilder igår. Men det var iallafall kul, sov som en kossa hela vägen hem i bilden. För var så himla trött!
Ska snart förbereda mig och åka hem. Tänkte köpa skolböcker idag med jag orkar inte, så det får bli imorn eller något.
Tycker att det fattas något.. men jag vet inte vad? humm... :(

Ps! Glöm inte att jag är med i en tävling, kommentera vad ni tycker om outfiten! <- klicka där för att komma till tävlingen!
Själv så kan ni också vara med, det är bara kul! ^^

Postat av: 月姫 Tsukii ♥

Jag kan tänka mig att fota så många bilder som du själv känner för att ta och så får du välja ut så många bilder du vill att jag ska redigera, så kan vi ju ta ett styck pris på bilderna och i priserna inkluderar ju redigering, fotograferingen och sminket, vad sägs om 150 kr per bild? =)

2010-08-29 @ 19:08:33
URL: http://tsukii.se
Postat av: LISOU

Jättefin blogg :)

2010-08-29 @ 20:53:30
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: C ♥

har du haft en bra helg? :)

2010-08-29 @ 21:55:40
URL: http://ailicec.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: