walllaaaa....

Hej lääsare! Har inte haft tid att blogga idag. Har ju mycket att göra i skolan, så har vi massor med läxor som vi måste ha klart tills nästa vecka.
Vill bara tacka till er som har kommenterat om min outfit som jag är med och tävlar i. Jättesnällt av er! Och woow, blev shockad när jag såg min statistik nyligen haha. Kan dela med mig lite till er :D

Alla kanske inte tycker att det är mycket men för mig är det de.. Bloggandet för mig har gått jävligt dålig för jag inte bloggade på ett tag. Hoppas att det fortsätter såhär! ^^
Ska nog gå och lägga mig nu, ska ringa till baby sen sova. En lång dag imorn, har kundpass imorn. Men det är kul, men är tvungen att få lite sömn inatt, för jag är alltid trött när jag går till skolan. :((

 


Postat av: » t.

Thx to tojjy hihihih :D

2010-09-01 @ 22:19:20
URL: http://babybui.blogg.se/
Postat av: Ngan Pham

wow, många juh! keep it up!

2010-09-06 @ 20:42:35
URL: http://nganphaam.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: