FALLING OUT OF LOVE IS HARD

Snart ska jag kila iväg in till stan för idag kommer Kenza till Göteborg, vissa av er vet nog att jag gillar henne och hennes blogg verkligen mycket!
Nu ska jag ta med min systemkamera och ta foto, sist när hon var här så tog jag bild med min mobil kamera, och jag såg inte klok ut! Dålig mobil, dålig kamera haha :)
Ska träffa Lena och så ska vi gå tillsammans och kolla när Kenza är här. Det är även 20% på hennes smycke kollektion, måste nog passa på!


Vid 17 tiden kommer även min käre Haylie till Göteborg. Hon ska hjälpa mig med festen imorn, hon är så bra på det så. Haha, vi ska gå och handla och sedan hem och mysa. Vem orkar vara ute när det är så himla kallt right?
Hoppas att ni får en mysig fredag och hel mysig helg. För mig kommer jag att ha bråttom iallafall!
Bloggar och lägger upp bilder när jag kommer hem!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: