WITH VOILET WORDS AND EMPTY THREATS

Åhh.. har inte bloggat normalt på länge. Har inte haft blogglusten till att blogga, men ska försöka blogga så mycket jag kan. Under veckan har jag inte gjort någonting speciellt.
I tisdags på var jag sminkmodell för käre Caroline från makeupfabriken. Och så plåtades jag, jag har fått bilderna men kan inte öppna dom. Ska försöka att ladda ner det nya programmet så att jag kan öppna bilden. Men jag blev iallafall jättenöjd med sminkningen hihi. Bilderna kommer upp när jag har kunnat öppna dom!
Hon tyckte att jag var så positiv och jag som ändå är frisör så ska jag hjälpa henne med hennes modeller den 8 januari, ska fixa hennes modellers hår som ska bli plåtad.

En roligt sak som har hänt är att min kompis Hannah, som är modell chef för Armani i NY är i Sverige just nu och hon erbjöd mig att fixa hennes modellers hår på lördag. Då kommer jag att få pengar för det, ca 1500kr hela dagen plus en goodiebag med massa produkter från mary kay tror jag att det var.
Men jag är så ledsen just nu för att jag ska ha min födelsedags fest samma dag, tänkte att jag skulle vara där halva dagen men jag behövdes hela dagen. Men om jag får dra hem lite tidigare så tackar jag ja, men annars tackar jag nej. Men det finns nog andra tillfällen jag kan fixa hennes modellers hår. En sån go tjej!
Är lite nere för att jag kommer att missa en sån stor chans, men jag kan ju inte svika mina kompisar!
Tycker ni att jag borde ta chansen eller skita i min fest?

Postat av: Mayra

Såg kläderna du säljer grymt snygga. Jag kanske köper något med tiden :) skulle du kunna skicka bloggsvar förfråga till mig. Vore jättesnällt.

2010-12-03 @ 01:43:40
URL: http://bebitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: