6 DECEMBER 2010

Hej kära läsare! Det är bara 2 dagar kvar tills jag åker till Indien.
Idag stannar jag hemma ifrån skolan för att jag har dunder mycket att göra. Måste gå handla, ska köpa massor med godisar som jag ska ha med min uner resan. Tror inte att det finns goda godisar där borta dude..
Men nu så ska jag tvätta en hel hög med kläder annars har jag inga kläder till indien.. Under resan ska jag bland annat ha med mig några klänningar, min kära vita converse som kommer säkert att bli super svarta när jag kommer hem igen och några leggings och t-shirtar hihi :)
Men får se vad jag ska ha med mig, kommer inte att få plats med något alls, för jag kommer att ta med mig skitmycket saker, bland annat några hårprodukter, schampoo och plattång ska också med såklart!

Verkar som om allt kommer att bli skit stressigt för jag har inte packat, ingenting!


Var modell för Carolin från makeupfabriken



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: