22:06

MYCKET TRÖTT! Har suttit och gjort ett arbete åt Amy, för då får jag hennes "nya" klackar. Men det är värt för allt man behövde göra är att leta efter 2 nyttiga pajer och beskriva varför dom är nyttiga och vad det finns för vitaminer och skit i. Det tog knappast 10 minuter hiih :)

Under lunchrasten så stack vi till kungsmässan och shoppade lite. Andrea köpte present till hennes boj, sofia och hanna till sig själva. Hihi, själv gick jag runt och kollade på jackor åt min lillbrusha, vi ska nämnligen åka till Kungmässan imorn så får han välja vilken jacka han vill. För det börjar bli jävligt kallt.
Höhö, jag kanske inte har berättat att jag har köpt en ny Henry lloyd jacka? :) en mörkblå 2 laxar. Skitbilligt! Äntligen så har jag hittat någon jacka som jag är nöjd med hihi :) Jag letade faktiskt efter Svea jackor men allt va slut. Min jacka som jag har nu har ingen päls men jag ska hitta en fin fin fin päls och ny in en egen, ;P
Lillbro ska också ha en Henry lloyd jacka som min, fast killmodellen. Alla köper ju samma jacka som mig nu, efter jag hade köpt så köpte Amy en och min kusse. Och ALLA är SAMMA!

 

Man kan inte se min jacka så tydligt, men jag lägger upp en bild när jag har tagit bild på den hihi :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: