22:e dagens uotfit(ta)

hihi, såhär såg min dagens outfit ut :) bilden tagen hos anita på kinesiska nyåren förra veckan, men hade dom kläderna idag också hihi.

Har haft en ganska trevlig dag idag. Varit hos kusinen och nästan hela släckten var där. Käkade supergod mat som mamma hade köpt hem från Vietnam, blev proppmätt haha :D

Fick ett sms från Peter (mentor) för en stund sen och det stod "Hej P.g.a snövädret har skolan stängt imorgon. Se Schoolsoft för mer info. Mvh Peter". Jag har inga lektioner på måndagar ändå så.. hoppas att det kommer att bli mer snökatastrofer så att vi inte behöver åka till skolan under veckan (hahaha) xP ska tvätta alla kläder och börja packa alla saker imorn, under helgen då ska vi flytta. Och det kommer ta tusen år för att gå till hållplatsen. -.-

Ohh juste.. har glömt att säga att jag har färgat miig :D lite ljusare blev det, men det syns inte så jättemycket. Ska klippa mig snart också, men inte på längden för jag ska ha lååångt hår :) Fick tips av Bong att det fanns en bra färg i Willys för bara 30kr. Alla tror att billiga saker är dåliga, men denna färgen funkade faktiskt. Under lovet så färgade jag Anita och då köpte vi avfärging och ett ljusbrun hårfärg. Och vi trodde att det inte skulle funka så vi satt och mumlade&skrek om att vi skulle stämma Willys. Men efter en stund så kom färgen upp och wallah, det blev faktsikt fint hihi :)

Så jag köpte färg till mig också. Men ska färga en gång till under helgen eller så, för vill ha ännu ljusare. Ska klippa uppklippt när jag hinner för har så mycket att göra denna veckan.

 

 


Såhär ser paketet ut. Och jag lovar att den hjälper för den är bra och du kommer säkert bli nöjd med den hårfärgen du får.
30kr är ju hur billigt som helst! :) Det finns massor olika hårfärg med samma märke, men vet inte om det finns i alla Willys butiker. Men hårfärgen köpte jag i Borås ^.^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: