Tävling hos Foki - Phoenixtshirt.com

Var med och tävla och vinn en valfri favorit tshirt från Phoenixtshirt.com! :)

Gå in här för att välja ut vilken tshirt ni vill ha, själv så har jag valt en söt hello kitty tshirt. Som dom flesta vet så vet dom att jag är helt inne i Hello Kitty stuff hihi :)

Anmäl er hos Fokis.se och skriv till henne varför just ni ska vinna och varför ni vill ha den.

Såhär ser priserna ut:

1a pris: 2 valfria t-shirts från Phoenix T-Shirt
2a pris: 1 valfri t-shirt från Phoenix T-shirt (till ett värde av upp till 329 kr)
3a pris: 1 valfri t-shirt från Phoenix T-shirt (till ett värde av 199 kr)

 

Denna tshirten valde jag och hoppas att jag kommer att få den, för äntligen har jag hittat en hellokitty tröja som jag är nöjd med och som jag har velat ha länge! :)

 

Hon utser vinnaren på torsdag, så jalla jalla passa på ;) du kanske blir den lycklige vinnaren hihi ^^

 

 

 


Postat av: sannie

ha en fin dag idag :)

kram

2010-02-16 @ 11:17:46
URL: http://sannieschutt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: