17.00 presentar från mamma till mig :)

höhö, äntligen så har min mami kommit hem från vn! Och så klart har hon med sig mina converse hihi :) and i like it! Jag fick 2 par converse, 1 paket lösögonfransar, en superbra lim till ögonfransarna, en frisörkappa och en röd chanel plånbok hihi :).. och massa mat såklart :D

 

Messege to Bong: haha, detta gillar du va? ;) har längre modell också hihi

TAAAAAAAAACK MAMMMAAAA ♥♥ much love to you

Nu är jag glaaaad :D mina saker! Men ska nog vänta att använda converse skorna, mycket snö och skit nu. Kommer fucka mina nya skor då haha ^^ Sitter nu och proppar i mig mat som mamma har tagit med, goda som fan. Massa godisar och saker till det nya lägenheten som vi ska flytta till nästa vecka. Har mycket att göra, packa saker och kläder -.- jobbigt kommer det att bli.

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: