VILL HEM!

En SEEG skoldag! Jag var så seg imorse, orkade inte gå upp men gjorde det ändå. Har suttit och gjrot min annonsuppgift på lektionen. Och den var inte så svår hihi :)
Har varit på kungmässan idag med mina pinglor och kollat på saker, alla hjärtans dag snart hör ni ;) Valentine disco på torsdag nästa vecka också, den 13:e. Kul kommer det att bli ^^
Vi gick och käka på världens äckligaste buffe (enligt mig) och den var inte billig ska jag säga.
Kommer ha så mycket att göra dessa veckorna, kommer inte palla med något. Känner mig så yr och snurrig hela tiden, och vädret är katastrof! Försenade tåg och spårvagnar varje dag och tråkiga skoldagar.

Ska nog åka hem och sova om en liten stund, slutar snart. ÄNTLIGEN! Tjejerna har släpat mig runt på kungmässan i timmar, trodde nästan att jag skulle dö.
Oh ja.. Jag kommer låsa min blogg snart, under denna helgen maybe. Ska göra om bloggen, fixa designen och sånt hihi :) Så ska Bong färga mig också, har tröttnat på mitt nuvarande hårfärg. Så tråkigt.

Jag vill köpa nya kläder och nya skor. Längtar bara tills mami kommer hem, då får jag min gucci väska och mina svarta CONVERSE!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: