-

Har gått runt i stan i timmar idag bara för att hitta en passande jacka till mig. Och jag hittade ingen alls, tråkigt va? =S
Lite onödigt att köpa nu men skulle vara bra tills nästa år, fortfarande kallt nu så kan använda den nu också. Fått pengar till en SVEA jacka och dessa dagarna har jag gått runt i stan och letat men jag hittar ingenting. Allt är slut och kommer inte förens i höst -.-
Har köpt superlim idag för att klistra diamantpärlor på min digitalklocka som jag har fått av bebis hihih :) Och så har jag fått lackleggins av syrran, och dom var fina. Har tagit bild  o skit men min mobil är cp så jag kan inte lägga in bilden i datorn. Får göra det någon annan gång hihih :)

WHOOOLLLAAA!

Såhär ser klockan ut innan och nu, ser lite tråkigt ut men men.. ska lägga till saker när jag har hittat :D


Postat av: t

så snygg klockan blev när du pimpa! :D så duktig och kreativ!!

2010-01-20 @ 21:38:12
URL: http://missbui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: