cha cha :)

det går segt med bloggandet för att jag har inte varit hemma eller suttit vid datan.
Under lovet så har jag tillbringat tiden i borås med mina pepz xP Har haft kuul, det har jag alltid när jag är där hihiihi har shoppat, pärlat en massa med bong och bara softat o haft kul. Kommer gå upp i vikt snart om jag fortsätter att åka dit, proppar i mig massa fett mat,godis,chips och skit varje dag -.-

men ahh iallafall.. jag orkar inte bertätta om vad jag har gjort under HELA lovet.

23/12:
AI fotboll och AI disco. Tyvärr så tog jag inga bilder när jag var inne på discot. Men fotbollen tog vi massor :D:D hihi, men jag lägger upp bilderna när jag får dom :)
24/12: firade jul med familjen :) lite julmidda blev dee ;)

31/12: åkte till borås. Åt julmiddag hos Carro och hennes familj, lite mysigt var det :)

hiih, ibland måste man bjuda på sig själv lite :) här är lite bilder vi tog.

 

På kvällen så gick vi till stan och skulle kolla på fyverkerier, men vi såg inte ett skit. Så vi promenerade till norrby och där såg vi massor :) Kvällen var lite speciell också ♥

 


 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: