Dagens inköp

Okej haha :D idag har det varit lite slappt. Tråkigt men ahh.. jag träffade Van anh på stan och det var åratal sen vi träffades. Och det blev en liten shoppingrunda :) Det som är så bra är att nordstan stänger kl 20.00 nu istället för 19.00 ^^

 

Och vi gick in och åt i Mulven. Det var goooott ska jag säga, men maten smakade nästan ingenting. Men ahh.. när vi la till 1 kg peppar och salt så blev det walllaaah ;)

 

Vi gick runt och runt och runt i flera timmar. Vi gick in i HM typ 4 ggr hahaha :D Men det var kul hihi :) Har bestämmt oss att ut o fika med tommy imorgon kväll. Kul kommer det att bli ;)

Kommer hem och sliter arslet ur mig! -.- är tvungen att städa mitt skåp, ska slänga alla kläder jag inte använder.
Jag avr duktig och städade allt mitt skåp ser helt tomt ut nu. Kanske dags att köpa mer kläder? hihihi :)


Postat av: hilda

söt rosett! :)

2010-01-21 @ 20:09:02
URL: http://hildaaaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: