klipp klipp klipp :)

Hihi, jag hade skrivit ett inlägg förrut att vi klippte kombinations klippning + färgning.  Så här ser resultatet ut :) OBS! Snattat bilderna från Sofias blogg hihi (:

Såhär såg dockan ut förrut. Det är sofias docka och den ser lite risig ut haha :)




Så här ser våra dockor ut nu :)

Hannas docka



Sofias docka




Min docka



Alla tre valde att klippa helform och ökade längder (uppklippt).
Min och Hannas docka blev lite fel, vi klippte gradering istället för helform. Men Sofias docka blev rätt :)
Ni kan se skillnaden på min och sofias docka, hennes hår är plattare än min för att hon använde värmeskydd. Och så dumt att jag tog saltvatten spray istället för värmeskydd. För att båda flaskorna ser likadana ut, så jag valde fan fel. Hahaha, jag klagade hela tiden på Sofia varför hennes hår blev så rakt men inte mitt.
Men det var kul och jag lärde mig en läxa att man ska kolla nogrannare nästa gång hihi :)

Och juste ja.. Vi fick klippa herrdockan igår. Fick lära oss att klippa med sax och kam, inte så lätt för att man skulle klippa snabbt. KORT BLEV DET! Lägger upp bilden när Hanna har skickat den till mig. :)





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: