School sucks!

Döööh..! Jag har börjat skolan och det tror jag att några av er också gjort.
Det är helt dött asså, eller ahh.. dessa dagarna har vi inte behövt att göra så mycket. Slutade ganska tidigt idag också, för hade bara 1 lektion :)

Som ni ser så har jag fått mitt nya skolschema. Och Det suger verkligen.
På måndagen så brukar vi bara vara på den första Svenska lektionen och det är soft att vi börjar så sent som tur .. Och efter det så suger scheman extremt mycket! Vilken jävla onödig håltimma -.-

 

 

Gooosshh! Jag får ryyyck! Orka vakna tidigt varje dag och sluta sent. Och vi ska flytta till Hjällbo också, ännu längre booort. Och det tar 20min för att gå till den jävla hållplatsen bara, pisskallt!

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: