snabbt och kort inlägg

åhh.. det har varit en låååång natt. Jag som hade tänk mig att vakna tidigt och dra till skolan. Men nehe.. jag låg och snackade i tel med svan, och vi pratade om kaffe. Då började Amy skrika "ohh neeh shiit anna! Jag har glömt att stänga av kaffekokaren på mitt jobb!".
Och det är ju hur lätt som helst att det kan börja brinna, och det finns en hel jävlaköpcentrum där också. Om det skulle brinna så skulle hela jävla skiten brinna och då blir det ett stort problem hahahah. Men ändå lite roligt va det, jag kunde inte sluta skratta hahahah =))
men aja... hon gnällde hela natten så jag hade rätt svårt att sova, och skulle faktiskt vakna kl 6 för att åka till skolan. Men nej, jag sov halv 6. Så jag ska dra till skolan nu och göra ett jävla prov sen hem igen. Så lat är jag ändå inte hihihi =]

hhööh, men nu ska jag kila iväg. chodilooo ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: