1 JULI 2010



GODMORGON och ännu en ny månad! Ska snart in i duschen och förbereda mig till stan och träffa tjockisen. 6 månader med honom idag, så vi får hitta på något kul att göra. Som tur är det så fint väder ute så kan nog gå ut i klänning eller shorts. Fick mina naglar fixade igår av VA också får hitta något matchande. ^^
Det är mycket rea på stan så ska nog dit och se ifall jag kan fynda något nytt till sommaren. Tror att Englandresan blir av :( biljetten är så jävla dyr så vi borde beställa biljetterna för länge sen. Men ahh, får hitta på något annat under sommaren. Kanske till Berlin med min pöjke?! hihi :)

har bara lust att åka direkt till Näset idag och bada&sola. Men vi gör det nog på lördag får då blir det 26 grader enligt prognosen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: