2 JULI 2010

Hello hello :)

Kom nyligen hem från en trött dag. Eller har inte gjort så mycket idag med har gått ganska mycket. Orkar inte skriva så mycket om gårdagens så det får bli lite kort och bilder :D

Hämtade tjockis vid halv 3 tiden. Gick runt på stan och fyndade 2 par örhängen från Lindex, nu när det är mycket REA så hittar man alltid saker som man gillar ^^ Tyckte att dessa va fina och billiga så jag köpte dom. Jag och tjocksen gick och käkade på Jensens och sedan så gick vi runt på stan igen. Funderar på att köpa nya Converse imorn, mina är helt förstörda :( Men behöver pengar till ett nytt busskort som snart tar slut och det kostar lika mycket som ett par Converse så i dunno .. Får se hur det blir hihi.

 

Men iallafall.. Vi mötte upp Citron och Amy och spelade Minogolf.

Jag lämnade tjockisen till Centralen och nu är jag äntligen hemma. Är så tröött, och det kliar i hela kroppen. Tror att jag har fått många myggbett nu :( Ska hoppa in i duschen nu. Blir nog inget mer bloggande idag eller imorn. Åker till Näset och tar min första dopp imorn! ^^

 

 

 

 

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: