ännu mer kläder!

Cha cha bloggen! :)
Vill ni veta hur min dag har varit? Har varit dödstrött hela dagen, kund eju inte sova på hela natten. Låg och kollade på tv och surfade på internet med mobil hela natten. Sov typ 4 timmar? :(
Vaknade kvart i 11 och började tvätta kläder. Duktig va höhö :) Sedan så kom kusin Ducki över och jag klippte honom, killen är rolig. Satt och snackade skit med honom i timmar, man tröttnar aldrig när man snackar med han haha.
Senare kvällen så åkte vi hem till faster och åt phö, och nu är jag hemma. Ska visa upp linnet som jag köpte på nelly igår :)
Denna ska jag absolut ta med när vi åker utomlands! :)

 

Oh juste ja.. Tror inte att jag har berättat att jag deltog i en tävling igår? (Nelly.com tävling i facebook)

Man skulle välja ut en valfri produkt från REA avdelningen i nelly.com och sedan kommtera i facebook vilken klänning man ville ha och varför man ville ha den. Det var ca 150 pers som deltog och dom skulle välja ut 50 pers som fick vinna och få den produkten dom ville ha.
Och idag.. när jag kollade på mina mail så såg jag att det stod Nelly Facebook Competition från någon Jakob Börjeson. Jag öppnade den och det stod.......

 

WOOHOOOO! JAG VAR EN AV DOM SOM VANN, och jag hade valt en sommarklänning som är ganska lik den jag köpte i Nelly Fashion Outlet - Åhaga. Men är tvungen att betala frakten själv, men det gör inget hihi. :) Jag valde denna finna sommarklänningen.

Så svår var inte tävlingen men kul att jag var en av dom som vann iallafall hihi ^^ Jag kände ändå på mig att jag skulle vinna. Synd att jag kanske inte kommer att hinna få hem den innan jag åker till Cypern.

Vi har kollat på biljetter och vi ska boka dom imorn ifall det finns biljetter kvar och då åker vi på måndag annars får det väl bli Tunisien :D VILL ÅKA TILL CYPERN!!!!! Kollade på vädret på internet i Cypern och det är över 30 grader!

Ska nog till sängs nu och prata i telefon med tjockisen, hoppas att jag får träffa han innan jag åker annars blir jag ledsen :(( Men natti natti ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: