FYNDA PÅ NELLY.COM

Jag har ju berättat att jag vann 179kr i presentkort hos nelly.com. Så jag beställde hem dom igår, hoppas att jag får dom så snabbt som möjligt. Kommer ni ihåg att jag beställde ett par svarta gladiator fron nelly för någon vecka sen? Dom är på rea nu, för er som har storlek 37 då. Sista paret kvar tror jag att det är så skynda skynda ^^

Tänkte också beställa ett par till om det fanns storlek 36, men noppe.. sluut :( Mina är nu typ.. lite ruttiga. Pälorna har ramlat ut och allt.. what ever.

Fint väder idag, och jag ska åka till Borås snart när det är så fint väder. Saknar min tjockis hihi ^^


Postat av: Sara

när du betalar, skriver du in cvc? är det säkert :P

2010-07-22 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: