Goodmorning! :)

Hade den knäppaste drömmen igår natt. Drömde om att jag var Hoan Chau Cach Cach, the princess of Sweden och hade ett samtal med the princess of Denmark HAHAHAHA! Jag grät som en jävla kossa i drömmen, drömde att det var krig och alla mina näraste blev dödad. Haha men bara en dröm så shit the same.

Så fult väder idag! Funderar på att åka till stan. Fan va jag blev arg på grannen där uppe. Klockan 8 på morgonen började han redan borra och skit. -.- fuck him!
Imorgon blir det Mark studenten och vette fan vart hans skola ligger huum.. Eller vad jag ska ha på mig? :S Få hitta något ikväll hihi ^^ Hoppas inte att det börjar regna o skit nu.

Men neh.. Nu ska jag äta frukost och sedan kanske få en powerwalk ifall jag orkar, min mage börja bli lite stor nu :(
För mig så blir det bara 1 skoldag kvar och sedan skolavslutning sedan SOOMMARLOOOV! WOHOOO! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: