HELGEN

Hehe, lite sammanfattning kommer här om vad som har hänt under helgen :)

Fredag:
  • Borås
  • Fikade i Espresso House
  • Gick till Nelly Feashion Outlet
  • Krigade som fan! Köpte rosa chinos, korall
  • Softade hos Carro
Fredagens inköp:

Kjol 98:- (199:-) , Chinos 140:- (199:-) , Shorts 60:- (99:-)

Lördag:
  • Nelly Fashion Outlet
  • Hem till Göteborg med Carola
  • Tempel
  • Fixade oss inför kvällens disco
  • BUSTED! Falsk leg :( ( har faktiskt kommit in med legget förut! Vakten frågade mig ifall jag hade gjort läppförstorning?! ÄR HAN FUCKING DUM I HUVUDET?!
    Han tvingade mig skriva hennes namn 5ggr, och sa att jag ljög och allt. Det gjorde jag ju.. men whatever, han ringde till polisen och det blev världens kaoos :( 5 fucking vakter gick på mig och stirrade på mitt ansikte. DOM TOG MITT LEGG, Fuck dat shit! Men tur fick lite hjälp av Kenny annars var jag tvungen att åka med fucking polisen -.-' sa att jag hittade legget hihi.  Men dom släppte mig tillslut :( )
  • Åkte hem
Söndag:
  • Fixade mig
  • Åkte till stan med Lina & Carola
  • Käkade Super Sushi
  • Hemma, laga mat.

Postat av: Linn

OMG, var dt så svårt att kma in? :O

2010-06-08 @ 19:02:37
URL: http://haylie-tn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: