LÖRDAG 19 JUNI 2010

Är trött efter en hel shopping dag i Borås med Lina Hoang. På morgonen så missade jag bussen så jag fick SPRINGA till Hjällbo för L väntade på mig i Hjällbo hållplats.
Vi tog bussen och åkte till Borås, så fick vi ta en lång promenad innan vi kom fram till Åhaga, (Nelly Fashion Outlet). Det hade kommit in nya kläder och jag krigade som vanligt haha. Vi var där inne i ungefär 3 timmar, och vi kom inte ut tomhänt. Köpte en sommarklänning och jeans, me like me like! :) Men vet ni vad som hände? Hade faktiskt lite tur idag. Hittade en påse, där i låg skjorta och leggins som jag faktiskt tänkte köpa men jag ångrade mig haha :) Så fick iallafall dom idag, visste inte vems påse det var men ändå.. hihi ^^
Blev iallafall nöjd med shoppandet höhö :D



Efter det så gick vi in till ICA MAXI och handlade mat så att vi kunde äta nau nuong hos Vinh. Det ösregnade ute och vi blev pissblöta. Vi åkte hem till Bong och hämtade henne och sedan så gick vi hem till Vinh och käkade. Maten var god och alla vi blev mätta :D
Och nu är jag äntligen hemma efter en lång och trött dag! Ska nog sitta och kolla på dom nya filmerna som jag har laddat ner ^^
Ciao ciao!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: