en snabb uppdratering :)

hihi, en dålig uppdratering jag vet.. Flyttningen pågår frortfarande och vi har många många många kartonger, runt 50 flyttkartonger + möbler och sådant..
Hihi, i helg så ska hela familjen till IKEA så får vi köpa sängar, möbler, kastruller och massa saker till sovrummet. ^^ Min kusin vitamin Johan Nguyen fyller 16 år ihelg också, så ska dit och fira hans födelsedag med hans näraste och käraste. Mycket presenter kommer han att få hihi ^^
Och sååå.. ska jag vara med andrea och sofia på lördag eller söndag också. Vi ska köpa sminkprodukter, nagellack och ahh.. tjejsaker hihi.

Sitter i skolan nu och ska på lunch snart, är tvääär hungrig. Skulle kunna käka upp en hel elefant nu ahaha :D
Jag uppdraterar mer och lägger upp bilder vad jag har gjort dessa veckorna när min data funkar där hemma, har ingne tv och data nu så är helt uttråkad när jag kommer hem -.-

Hej då :)

Postat av: Anonym

Jättesöt blogg Anna! För att svara på din fråga så köpte jag spetsklänningen i Kina. :) Kram Julia

2010-03-02 @ 12:33:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: