SKOLÄÄN

Har haft frisör prov heeella dagen! Sjukt trött, har klippt klippt klippt och klippt om igen o igen o igen o igen. Vågat min docka om och om och om igen igen igen!
Detta är kaoos fan -.- hoppas att det blir bra iallafall, satsar på VG *noooooooooooot* hahaha :)
Men iallafall, today after school ska jag träffa nina på stan så ska vi dra till någon hudvård skit. Får gratis ansiktsbehandling, så berätter dom hur man ska ta hand om sitt ansikte på bästa sätt. Spec för tjejer som använder mycket smink.

Funderar på att köpa en jeansjacka till sommaren också, såg en igår här i kungsbacka. Kommer inte ihåg vad butiken heter, men den var jäkligt fin. 350kr bara and i like it ;)
Men först så måste jag be till gud att mamma betalar 1200kr till kontrollant skiten för att blev tagen -.- fuck that shit mannen. Fan vad jag hatar dom, kunde spara dom pengarna och köpa andra saker. :(

GIIIVVEEE ME SUMMER AND GIVE ME MONEY FFS!
Måste skaffa sommarjobb också, annars blir jag fattig denna sommar. Eller så kanske måste klippa folk för att skaffa pengar? :)
Ohh juste, vet inte om jag har skrivit upp det men klippte och färgade nina för någondag sen. Det blev fint och hon blev nöjd hihi. Toppa,tunna ut, uppklippt hihi ^^ Hon harr reejäääält mycket hååååår! Tog fan tusen år, och det tog åt 4 paketer hårfärg till hennes hår. -.- 
För mitt hår räcker det bara med 1 paket. HOOOLLLYY!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: