Tävling - Vinn armband!


Nu drar jag igång en tävling som ni har chansen att vinna 2 snygga armband och ALLA kan delta i tävlingen! :)


Regler:

  • Om ni har en blogg så kan ni skriva om tävlingen i bloggen
  • Om ni inte har en blogg så kan ni skriva en motivering till varför ni ska vinna.
  • Kommentera här om ni deltar! Uppge e-postadress och eventuell bloggadress.
  • Jag utser 2st vinnare, 1a pris är armbandet på första bilden, och 2a pris är armbandet på andra bilden.
  • Skriv gärna till vilken armband ni helst vill ha! :)
Jag utser vinnaren på nästa vecka, så det blir en lång tävling. :)
LYCKA TILL!


Postat av: andrea

Jag vill vinna för att du kan få mina vaniljkakor gratis om du vill :D

2010-03-04 @ 12:51:58
Postat av: Sofia

Jag vill vara med Anniplutt!! Och jag vill VINNA <3

2010-03-05 @ 13:43:57
URL: http://dolderer92.blogg.se/
Postat av: yllka

jag vill vinna för dem är jättefina och skulle passa fint med min nya klänning :D

2010-03-05 @ 17:02:36
Postat av: Anna

Jag vill vinna för att jag är en stalker, skämt haha :D och för att jag heter anna också ;)

2010-03-06 @ 00:24:52
URL: http://mycolor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: