kort om dagens händelse

min mobil är på lagning så nu måste jag använda den här fattiga mobilen. Knapparna typ paj och går inte att svara när ngn ringer, damn it -.-

Messege: Lina hoang nu har vi något gemensamt hahaha :D


Dagens inköp

Clips till mitt nya löhår som jag fick av bongan :)

hihi, mina älskade svarta converse som jag fick av min brorssa, much love to you :)

höhö och ahh.. jackan är miiin! Har äntligen köpt den. Stack till Penduro idag skulle köpa nitar, men allt va slut så är tvungen att komma tillbaka nästa vecka :(

 


Postat av: lina

hahah omg x) hi5 den äger not

2010-03-30 @ 23:31:11
URL: http://linahoang.blogg.se/
Postat av: t.

Sitter klämmorna bra? För jag fundera också köpa därifrån för i SIPAN kostar en klämma för 15:- :S För själv ska man fixa löshår med. Saknar lite långt hår :DD

2010-03-31 @ 22:41:30
Postat av: t.

Haha nej, löshåret är alltid tunt från början. Jag köpte sånt hår som man ska klippa själv :P Och sy ihop allting själv. Typ en hel remsa :D

2010-04-03 @ 02:24:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: