Utkast: Mars 5, 2010


hihi hejhej! :) Som ni ser så har jag ändrat min blogg design IGEN, och jag är väldigt nöjd. Min förra blogg var för mycket rosa så det gjorde så att jag tröttnade totalt efter någon vecka.
Vad tycker ni om min nlogg nu? Tror inte att jag kommer att byta min design på ett tag, för nu har jag fått bloggen ändrad som jag alltid velat ha. Och tack vare Bong som hjälpte mig. Vissa vet att hon är väldigt bra på att göra bloggar och hon tycker att det är kul.
Så om ni vill beställa bloggdesigner så kan ni skriva till mig så kan jag ge er hennes msn eller så hiih :)



Yepp.. utkast från igår. Internet cpade så jag kunde inte lägga upp inlägget hihi ^^
Men iallafall så sitter jag nu hos min Kusinvitamin för att han firar sin 16årsdag med hans vänner haha. Och det var KAAAOS! Fick fan gå rund och städa som en jävla slav. -.-
Men kul har det varit, för nu är han en stoor pojke hihi ^^ ska ut och laga mat till killarna. Puss hej! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: