eat like a pig

Hihi, har fått in mig mycket Pocky idag. Citron kom med massa godsaker och massor med pocky paketer.

Idag.. Så har jag varit duktig och pluggat som faaan. Snart klar med all arbete, dom var svår ska jag säga. :( Nu så har jag en lång helg. Ledigt torsdag och fredag hihi, soft :) Ska nog hitta på något med mina ching chongar. Hoppas att vädret inte blir så fult då så att man kan gå ut utan att det måste blåsa och regna alla sagar.
Fett trött, ska snart lägga mig. Min älskling och telefon ligger och väntar på mig, ska prata med min tjockis hihi ♥
Kommer nog inte orka att blogga dessa dagarna, men får se. Något intressant kanske häner, då bloggar jag.
Goodnight! :)

Oh! - SNSD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: