Egen hårvård

Sitter nu här i skolan och kollar när dom andra tjejerna färgar och klipper sitt hår. Egen hårvård toodaay.
Själv så har jag äntligen färgat min fula utväxt och gjort någon röd violett slinga på underhåret, vill faktiskt att det ska synas när jag sätter upp håret. Och riktigt nöjd blev jag :))
Har varit riktigt kaos här idag, alla springer runt, blandar färg. Och har hårr massa färg på mina armar och min älsklings skjorta. Så upp med tummen (Y)
Slutar snart för vi har ingen idrott idag, är så himla trött asso. Efter så ska jag till kungsmässan med Sofia och sen åka in till Göteborg och träffa Nina Ching Chong hihi :)

Men ahh.. Lägger in någon bild på migg hår lite senare. Puss puss ♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: