klipp klipp klipp

Mycket klippande nu hela tiden, har nästan aldrig tid. För ngn dag sen klippe jag min mamma och hon blev skitnöjd. Hon säger att hon alltid blir missnöjd när hon går till salongen, men hon blev nöjd när jag klippte henne, så jag tjänade en hundring av henne :)
Idag så har jag klippt 2 personer, och dom blev nöjda ska jag säga. En av dom är min tjockis, och han blir alltid nöjd som vanligt. Vill inte gå till salongen, bara till mig haha :)) Och så klippte jag han mamma också. Det var lite försvårt att förstå vad hon menade för att jag inte fattar direkt mycket svenska.. Men ahh.. hon blev nöjd och det blev som hon ville.

Ska börja ta betalt nu när jag klipper folk. Kan inte klippa gratis hela tiden och slösa på min tid. Men ibland.. Så kanske jag kan ta gratis ngn gång hihi ^^ Men ahh det bror på vem det är också.
Men vet liksom inte hur jag ska säga, jag är ingen sån som säger direkt att dom ska betala. Tycker att det är pinsamt :(( huhuu, men ska försöka iallafall.
Hur tycker NI att jag ska säga till dom Ska jag börja ta 50kr-70kr per huvud?? ..? (??)
HELLPP MEE!

Måste börja ta så att jag kan köpa nya saxar, min jävla Jaguar sax är helt överseg! Och så hittade jag en rosa sax, hela set för 1200kr tror jag att de va.. Måste börja spara pengar!

Postat av: lina

jaa ta betalt! det slösar mkt på både din tid o energi juuh

2010-05-23 @ 09:08:03
URL: http://linahoang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: