Mina hjärnceller *popp popp*

Sitter nu i skolan och pluggar inför Nationella muntligt i Svenska kurs B. Varför gör jag allt på den sista minuten? ): Måste asso ta mer ansvar i skolan och råplugga innan sommarlovet. Allt ska vara klar v.21 och humm.. Har ungefär 5-8 uppgifter som måste göras innan dess? ..
Skolan och alla arbeten dödar ALLA mina hjärnceller, buhu :'(
Det är en kille som sitter bredvid mig och stinker kossa, mår illa fyfan. Längtar bara till att skolveckan ska ta snart.

Denna veckan
har vi bara 2 dagar i skolan för vi har ledigt på torsdag och fredag. Kristelhimmelsdag elelr fan nu det är..
Hum.. många som fyller år också och många som tar studenten. Tordag Kenny fyller 18 och Vings kusin fyller år och jag är bjuden i båda festerna. Men wtf?! Kan inte gå på båda och har massa plugg att göra, stannar nog hemma. Jobbar i helg också, så kommer pengarna in som vatten. nooooooot.
Sen så tar mark och syrran studenten, så mycket pengar går åt denna och nästa månad. Köpa massa presenter!

Ska kanske inte stanna i Göteborg i sommar, hihi. Ska på nagelkurs hela sommaren i trollhättan så kanske får jobb efter det. Mamma satt och diskuterade om vad jag skulle göra efter att jag har tagit studenten.
  1. Ta studenten
  2. Åka till Vietnam och plugga vidare till frisör
  3. Nagel och smink kurs, vet inte vart ..
But what ever.. jag tar det som kommer först. SKOLAN! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: