Summer is here!

"Give me summer summer summer, give me give me"
Hhihi, nu har sommaren äntligen kommit! Sjukt varmt väder, har på mig shorts, linne och skjorta. Svettas som en kossa när jag går ut i detta väder, uuuhh!
Väntar på läraren så vi kan börja vår lektion. Sen slutar vi, yeyy :) Inte många veckor kvar tills sommarlovet.
Helgen blir det shopping och maybe bio med bebis. Har så mycket saker som jag måste köpa, mina pengar kommer att brinnas upp som papper :(
  • Sommar kläder. Shorts, linne, sommar skor, en ny skjorta för att fick färg på min skjorta när vi hade egen hårvård i tisdags. En hel jävla stor RÖD fläck!
  • Present till Amy och Mark när dom tar studenten.
Humm.. några till som fyller år? Skitsamma hihi. Först och främst ska jag köpa till mig själv. Annars får jag gå näck hihi ^^

Nästa vecka får jag besök av Sofia som ska hem till mig och sova, yeeyy.. längtar längtar hihi :)

Postat av: Linn

Yeah dthar du minsann rätt i, sommaren har kmit o nu blir dt shopping, själva ska jag oxå shoppa denne helg el nästa, yeapoo ^^

2010-05-20 @ 19:43:34
URL: http://haylie-tn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: