these things is driving me crazy


Yey, då var dessa sakerna beställda! Woho, får dom om några veckor. Äntligen ett par nya converse, dom andra är helt smutsiga och orkar inte att tvätta dom. Funderar på att ge ut dom eller slänga dom.. Hum, får väl se. Dom är lite för stora också, dom är i storlek 37. Och i vanligt vis så har ajg stolek 37. Men dom var för stora, i don't know why. Mina sötter kanske har krymp? Men jag beställde dessa vita i storlek 36,5, hihi ^^ Och BABY MILO tisha! Verry verry billigt också!

Today, I have done a lot of things. Har gått runt och letat efter praktik och sommarjobb, ätit pizza (den äckligaste jag någonsin har ätit!), huum.. och vad mer? Gått runt på stan i timmar och kollat på kläder och present till systers studentfest.

But now.. Sitter och och pluggar inför Nationellaprov i Svenska muntligt, och man får inte läsa mindre än 4,30 minuter och inte mer än 5,30 minuter annars så sänker dom betyget. Men what ever, ska försöka göra allt jag kan.

Hotel Room - Pitbull - sexig låt fyfan, en av dom bästa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: