THANKS MAMMI!! ♥

 

 

Där rök några hundra lappar från mammas plånbok hihi ^^

Snällt av henne att köpa dessa hårprodukterna till mig när hon ändå var på väg att köpa Shampoo till sig själv. Jag hade funderat på att köpa dessa produtkerna o skolan men dom är så jävla dyra. Bad mamma om pengar så sa hon att hon kunde köpa dom till mig istället och priset där.. (?).. Humm.. jag vet inte vart hon köpte dom någonstans. Men iallafall. Priset där var mycket billigare än vad priset i skolan var hihi. Har använt dessa produkterna i skolan också och dom är jävligt bra ska jag säga och luktar som godis.

Scampoo, hårinpackning, finish care mot kluvna toppar och värmeskydd. Allt är wella märket som jag själv använder i skolan. BÄSTA MÄRKET SOM FINNS! :)


Wella Sp Color Save Mask

• Skyddar och ger en långvarig färglyster
• Intensivt skydd mot att färgen bleks
och mot skiftningar i färgens nyans
• Gör håret märkbart mjukt

Wella SP Color Save Shampoo

• Skyddar mot att färgen bleks och mot skiftningar i
färgens nyans
• Säkerställer en långvarig färglyster
• Vårdar färgat hår

Wella Sp Repair Perfect Ends

Den exklusiva RNP-formulan som innehåller hydrolyserat
Keratin som reparerar, vårdar och skyddar håret samt
ger förnyad motståndskraft.

• Sluter kluvna hårtoppar
• Ger lyster och glans

Wella High Hair Heat Protection Spray

• Skyddar mot värme
• Ger strålande glans
• Starkt stöd för ett rakt hår


 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: