22 NOVEMBER 2010

Åh har ju inte bloggat så några dagar! Men nu ska jag iallafall försöka att blogga så mycket jag kan ändå om skolan tar all tid.
Men idag har jag iallafall varit i skolan, efter skolan så träffade jag min käre Nina. Det blev en liten del shopping hihi. Köpte bland annat en läppstift, en tröja till min baby och en till citron :)
Det var 40% på hela Isadora sortiment i Cubus, så jag köpte entt läppstift som jag alltid velat ha men inte orkat köpa haha :D Tur att jag hitta den idag :D

Bilder med min nya Canon EOS 1000D ♥


Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: yes, jag kan överföra resterande summa när jag har fått kläderna. kommer inte att vara hos mamma efter onsdagen när han väl kommit med kläderna så jag överför under helgen eller så. ^^

2010-11-22 @ 23:21:46
URL: http://tsukii.se
Postat av: mv

- ah preicis, dt ät typ dt jag vill haha :D

nej, jag vill inte ha mega kort, typ vid brösten eller lite över? :) hehe ah okej, tack så jätte mke för din tips iaf ^^

2010-11-23 @ 12:55:21
URL: http://maaivu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: